Autamme teitä menestymään huolehtimalla ihmisistä.

Uuden sukupolven palvelu henkilöstön kuuntelemiseen ja organisaation kehittämiseen

Organisaatiot menestyvät tai menehtyvät riippuen siitä, miten ne huolehtivat työntekijöistään.

Tavoitteemme on olla maailman paras työntekijöiden kuuntelemisen ja organisaation kehittämisen palvelu.

Olemme “ihmisten johtamisen co-pilot”, jokaisen johtajan ja tiimivetäjän oikea käsi.

Voit kysyä mitä vain millä rytmillä tahansa. Tekoälyn tekemät analyysit ja toimintasuositukset tarjoilevat tilannekuvan napakasti ja tehostavat asioista keskustelemista.

Korostamme reaaliaikaisuutta, yhteisöllisyyttä ja avoimuutta. Tulokset esitetään suoraan vastaajille organisaatiorakenteen mukaan analysoituna. Tuloksista voi keskustella ja niihin jätettyjä kommentteja voi merkitä tärkeäksi jo palvelussa.

Jokainen käyttäjä pystyy vertaamaan omia tuloksiaan oman tiiminsä ja koko organisaation tuloksiin. Tämä tuo työntekijöille uudenlaisen työkalun myös itsensä johtamiseen.

Tiimit kirjaavat keskustelun pohjalta kehitystoimenpiteet, ja palvelu kysyy niiden etenemisestä sovituin väliajoin.

Kehitystoimenpiteiden kojelauta luo ainutlaatuisen kuvan siitä, mitä organisaatiossanne kehitetään, mihin asiasanoihin kehitystoimenpiteet liittyvät ja missä organisaatioryhmissä kehitetään eniten.

MITÄ KÄYTÄNNÖSSÄ?

Ajankohtaista

Nyt se on selvitetty! Miksi ihmiset lähtevät?

Tutkimuksemme perustuu komeaan 85 500 henkilön vastausaineistoon edellisen kolmen vuoden ajalta.

Tervetuloa kuulemaan tuloksia kevään 2024 Vibe-aamiaiselle torstaina 23.5. 2024 klo 8.30-10.00.

Paikan päällä Maria01:ssä Helsingin Hietaniemessä tarjolla kuumaa kahvia, tuoreita croissantteja ja juustoa.

Voit osallistua myös online. Showtime 8.45-9.30.

Lämpimästi tervetuloa!

Palvelutuotteet

Johtamisen arvioinnit

VIIMEISIMMÄT UUTISET

2 500 000+ vastausta 2023

Palvelumme keräsi vuonna 2023 yli 2,5 miljoonaa vastausta. Yli 100 000 ihmistä käytti palvelua. Melkoinen vuosi!

Vibemetricsin tekoälyominaisuudet ovat käytössä jo suurimmalla osalla asiakkaitamme.

Asiakkaiden kokemuksia

  • “Todella yksinkertainen palvelu!”

    ★★★★★

    Palvelun käyttäjä 2023

  • “Eniten tykkään palvelun tuottamista vahvuuksista ja kehityskohteista jokaiselle yksikölle. Niistä pääsee nopeasti selville mihin kannattaa kiinnittää huomiota.”

    ★★★★★

    Esihenkilö HUS 2023

  • "Tämä tulosnäkymänne on todellinen kilpailuetu!"

    Tilaaja, julkinen sektori

  • "Pidän kovasti siitä, että viestit on räätälöitävissä. Pystymme käyttämään meidän kieltä ja hyödyntämään tätä sisäisen viestinnän tukena."

    Tilaaja, yksityinen sektori

Haluatko teillekin työkalun työyhteisön kuuntelemiseen,
työn kehittämiseen ja ihmisten johtamiseen?

Ajatuksia yhteisöllisempien ja uudistumiskykyisempien organisaatioiden rakentamisesta?